Marcin Marczak - Jak kupować nieruchomości poniżej ich wartości rynkowej(1), Giełda,banki,inwestowanie

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Niniejszy darmowy ebook zawiera fragment
pełnej wersji pod tytułem:
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji,
Darmowa publikacja dostarczona przez
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko
i wyłącznie w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek
zmiany w zawartości publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej od-
sprzedaży, zgodnie z
© Copyright by Wydawnictwo
&
Marcin Marczak
rok 2009
Data: 29.09.2009
Tytuł: Jak kupować nieruchomości poniżej ich wartości rynkowej – fragment utworu
Autor: Marcin Marczak
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Redakcja: Magda Wasilewska, Sylwia Fortuna
Skład: Marcin Górniakowski
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
EMAIL:
Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej
książce informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowie-
dzialności ani za ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie
praw patentowych lub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” nie po-
noszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzy-
stania informacji zawartych w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
...................................................................................6
...............13
6 Powodów, dla których warto inwestować
....................................................................14
.................18
...20
...................................................................21
.......................................................................21
...............................................................22
.............................................22
.............................................23
..................................................24
..................................................................................25
..............................................................25
................................................26
..........................................................................27
..........29
........................................30
Produkt krajowy brutto oraz napływ kapitału
...................................................................32
....................................................................32
Efekt Unii Europejskie
...................................................34
............................................................36
...............................38
.................................................................................38
...................................................39
...........................................................................40
..41
.....41
................43
...............48
.................................................................49
.....................................51
plan
Off
-
  ...................................................................52
........................52
........................................52
...................................54
............................................................54
..........................................55
.............................................................................56
......................................................................58
.............................59
....................................................................60
........................................................61
....................................................63
.....................................................64
......................................................................64
..................................................................65
.......................................................................65
.....................................................................66
............79
...................................................................82
................................................................84
...................................................87
.............................................................88
.................................................90
.....67
.................................................................69
.................................................................................72
............................................................74
..........................................................................76
.............................................77
.....................................................................78
9. KRYTERIA WYBORU INWESTYCJI W CZASIE
 JAK KUPOWAĆ NIERUCHOMOŚCI… — darmowy fragment —
Marcin Marczak
4. Zmotywowani sprzedawcy: kim
oni są?
Trudno jest negocjować cenę ze sprzedawcą, który nie ma ta-
kiej potrzeby, aby szybko sprzedać swoją nieruchomość. Aby
odpowiednio wykorzystać sytuację, jaką mamy obecnie na ryn-
ku, należy najpierw zrozumieć, kim jest zmotywowany sprze-
dawca i kto sprzedaje w sytuacji, w której jego rynek już się
skończył i w której wyraźnie widać, że jest on rynkiem kupują-
cego. Musimy zrozumieć dokładnie, przed jakiego rodzaju
trudnościami stoi potencjalny sprzedawca i jakie rozwiązania
mogą być dla niego pomocne.
Kim zatem są zmotywowani sprzedawcy?
Zmotywowani sprzedawcy to właściciele nieruchomości, którzy
pilnie muszą sprzedać z różnych powodów, takich jak sytuacja
osobista, ekonomiczna, a także z powodów związanych ze sta-
nem nieruchomości.
Już podczas rozmowy telefonicznej lub w trakcie spotkania
z potencjalnym sprzedawcą spróbuj ustalić prawdziwy powód
5
4. Zmotywowani sprzedawcy: kim
oni są?
  [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • annablack.xlx.pl