Marketing Internetowy, EBOOKI

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->Niniejszydarmowyebook zawiera fragmentpełnej wersji pod tytułem:"Marketing internetowy w praktyce"Aby przeczytać informacje o pełnej wersji,kliknij tutajDarmowa publikacjadostarczona przezPCMEDIO.plNiniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzanatylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione sąjakiekolwiek zmiany w zawartości publikacji bez pisemnej zgody wydawcy.Zabrania się jej odsprzedaży, zgodnie zregulaminem Wydawnictwa ZłoteMyśli.© Copyright for Polish edition byZloteMysli.plData: 25.01.2007Tytuł: Marketing internetowy w praktyceAutor: Angus McLeodTłumaczenie: Piotr ObmińskiWydanie IIProjekt okładki: Marzena OsuchowiczKorekta: Mateusz ChłodnickiSkład: Anna GrabkaInternetowe Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.ul. Daszyńskiego 544-100 GliwiceWWW:www. ZloteMysli.plEMAIL:kontakt@zlotemysli.plWszelkie prawa zastrzeżone.All rights reserved.SPIS TREŚCIWSTĘP.....................................................................................7Zapomnij o wszystkim, co dotychczas słyszałeś!...............................9Czy nadajesz się na internetowego przedsiębiorcę?.........................10Internet - narzędzie w Twoim biznesie.........................................12Tutaj odpowiedni produkt sam się sprzedaje.................................13Elastyczny biznesplan..............................................................14Dlaczego internetowy marketing jest tak skuteczny?.......................161. JAK ROZPOCZĄĆ?...................................................................191.1 Jak uczynić swą witrynę atrakcyjną, interesującą i interaktywną...191.2 Nawigacja.......................................................................23Cele systemu nawigacji..........................................................24Wskaźniki aktualnej pozycji.....................................................24Nawigacyjne elementy kontrolne...............................................271.3 Jak prawidłowo zaplanować swoją witrynę...............................291.3.1 Wartościowa zawartość...................................................291.3.2 Łatwość dostępu do informacji..........................................301.3.3 Szybkość dostępu do informacji.........................................301.3.4 Prosto i przejrzyście skomponowane strony...........................311.3.5 Informacja dotycząca ściągania plików.................................321.3.6 Problemy z wygodą użytkowania witryny...............................331.4 Interaktywność i personalizacja............................................341.5 Grafika...........................................................................351.6 Teksty reklamowe na witrynie..............................................361.7 Wybór nazwy domeny.........................................................401.7.1 Wygasłe domeny mogą Ci zapewnić nieprawdopodobny ruch.......431.8 Hosting..........................................................................441.9 Testowanie poprawności działania witryny...............................471.9.1 Korzystanie z dostępnych statystyk dotyczących witryny............491.9.2 Monitorowanie sprzedaży.................................................531.10 Zdobywanie i podtrzymywanie zaufania klientów.....................542. POMYSŁY NA INTERNETOWY BIZNES.............................................572.1 Jakie biznesy odnoszą sukces w Internecie?.............................572.2 Co powinieneś sprzedawać - produkt czy usługę?.......................592.3 Znaczenie sprzedaży typu back-end.......................................612.4 Cross-selling.....................................................................643. SEKRETY ZDOBYWANIA RUCHU ZA POMOCĄ WYSZUKIWAREK...............653.1 Jak działają wyszukiwarki?..................................................673.2 Najważniejsze obecnie wyszukiwarki......................................703.3 Algorytmy pozycjonowania..................................................74Google..............................................................................75Yahoo...............................................................................77Inktomi (MSN Search, AOL Search, Hotbot)...................................78AltaVista...........................................................................793.4 Słowa kluczowe i optymalizacja witryny..................................80Spytaj konkurentów..............................................................80Sprawdź na witrynie typu “płać za kliknięcie”...............................81Użyj wyspecjalizowanego narzędzia...........................................82Meta-tag “title”...................................................................833.5 Teksty na witrynie a optymalizacja........................................843.6 Rejestrowanie witryny w wyszukiwarkach................................853.7 Katalogi internetowe..........................................................863.7.1 Rejestracja w KATALOGACH..............................................863.8 Serwisy typu “płać za kliknięcie”..........................................873.8.1 Pokaż mi pieniądze!.......................................................893.8.2 Rejestracja witryny w serwisach typu “płać za kliknięcie”..........903.8.3 Google AdWords i Premium Advertising.................................913.9 Link popularity i analiza linków.............................................933.9.1 Linki wzajemne i witryny partnerskie..................................953.9.2 Wybór partnera do wymiany linków.....................................963.9.3 Analiza linków przychodzących..........................................983.10 Optymalizacja witryny ze względu na wyszukiwarki..................993.11 Monitorowanie statystyk..................................................1013.12 Na koniec słowo na temat spamu........................................1034. KUPOWANIE REKLAMY I UTRZYMYWANIE ISTNIEJĄCYCH KLIENTÓW.....1054.1 Bannery........................................................................1054.1.1 Mały sŁownik bannerologii..............................................1064.1.2 Ekonomia bannerów......................................................1084.2 Linki tekstowe................................................................1104.3 Serwisy ogłoszeń.............................................................1114.4 Zdobywanie nowych klientów..............................................1124.5 Nieco o skutecznej reklamie...............................................1154.6 Zaawansowane monitorowanie skuteczności reklam..................1175. WZBOGAĆ SIĘ NA PROGRAMACH PARTNERSKICH............................1235.1 Jak zostać partnerem.......................................................1235.2 Jak uruchomić własny program partnerski..............................1275.3 Jak radzić sobie ze problemem spamu...................................1285.4 Jak to robić i jak monitorować swoje wyniki...........................1295.5 Ocena wyników...............................................................1345.6 Jak przyciągać partnerów..................................................1355.6.1 Klasyfikacja partnerów i jaki z tego pożytek.........................1365.6.2 Kilka łatwych do uniknięcia błędów...................................1405.7 LinkShare – program partnerski, który może dać piękne zyski......1445.8 System zarządzania programem partnerskim z wbudowanąobsługą płatności – ClickBank....................................................1456. WULKAN ZYSKÓW Z POMOCĄ EMAIL-MARKETINGU..........................1476.1 Jak zdobywać adresy email................................................1486.2 Listy mailingowe typu double opt-in......................................1496.3 Skoncentruj swe kampanie na zidentyfikowanych jużpotencjalnych klientach..........................................................1536.4 Wynajęcie albo zakupienie listy...........................................1556.5 Wyskakujące okienka (pop ups)...........................................1576.6 Taktyki email-marketingu..................................................1616.6.1 Jak pisać nagłówki zwracające uwagę iskutecznie sprzedające?........................................................1626.6.2 Jak powiększać swą listę adresów email..............................1686.6.3 Zwykły tekst czy HTML?..................................................1736.7 Prowadzenie kampanii email-marketingowych.........................1756.7.1 Personalizacja w email-marketingu....................................1756.7.2 Inteligentny podział odbiorców na grupy..............................1776.7.3 Jak często i kiedy powinieneś wysyłać emaile?......................1786.7.4 Żadnego spamowania!...................................................1816.8 Analiza kampanii mailingowych...........................................1826.8.2 Jak zwiększyć skuteczność kampanii..................................1856.9 Autorespondery...............................................................1896.10 Wezwanie do działania, czyli jak sfinalizować transakcję..........1937. NEWSLETTERY INFORMUJĄ I SPRZEDAJĄ.....................................2007.1 Zalety newslettera jako narzędzia w marketingu......................2027.2 Jak stworzyć skuteczny Newsletter?.....................................2047.3 Skuteczna kampania za pomocą newslettera krok po kroku.........2097.4 Zdobywanie subskrybentów do newslettera............................2117.5 Reklama w newsletterach..................................................2147.6 Promowanie programu partnerskiego za pomocą newsletterów....2157.7 Blogi............................................................................2177.8 Jeszcze parę rzeczy wartych umieszczeniaw newsletterze/blogu.............................................................2217.9 Eziny i Joint Ventures......................................................2227.10 Jak rozsyłać swój newsletter do czytelników?........................223Podsumowanie.....................................................................2248. JOINT VENTURES — PARTNERSTWO DLA SUKCESU..........................2258.1. Dobór partnerów............................................................2258.2 Połączone subskrypcje......................................................2288.3 Exit pop-ups...................................................................2288.4 Dołącz ofertę partnera......................................................2308.5 Jak wzmacniać swoje Joint Ventures....................................2308.6 Monitoruj rezultaty swoich joint ventures..............................2318.7 Utrzymuj swych obecnych klientów.....................................2329. JAK SPRZEDAWAĆ PRODUKTY INFORMACYJNE W INTERNECIE?...........2359.1 Jak znaleźć pisarza?.........................................................2369.2 O czym mógłbyś napisać?...................................................2389.2.1 Książki czytane dla przyjemności.....................................2389.2.2 Książki dające inspirację................................................2389.2.3 Książki edukacyjne dla uczniów i studentów.........................2399.2.4 Książki typu “jak to zrobić”?............................................2399.2.5 Wybór dobrego tematu..................................................24110. KOMUNIKATY DLA PRASY.......................................................24610.1 Jak napisać skuteczny komunikat dla prasy?..........................24710.2 Dystrybucja komunikatów dla prasy....................................25210.3 Kiedy powinno się publikować komunikaty dla prasy?..............25411. MARKETING WIRUSOWY.........................................................25511.1 Marketing wirusowy to nie piramida!...................................256 [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • annablack.xlx.pl